Pošli příspěvek 'Info pro milovníky zaniklých tratí' známému

Pošli kopii příspěvku 'Info pro milovníky zaniklých tratí' známému

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
Rubrika: ZNÁŠ TO?, ZPRÁVY

komentáře 2

  1. milan napsal:

    V tom starém článku se píše, že provoz se celé roky naštěstí obešel bez mimořádných událostí – bohužel to není úplně přesné:
    https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=795735.jpg&httpref=/
    https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=796428.jpg&httpref=/
    https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=795739.jpg&httpref=/
    Fotky jsou z Kájova a z Budějický točny.

  2. RoBertino napsal:

    Zdravím všechny přítomné i později přítomné.
    Vzpomínám si na akci Po pražských vlečkách a spojkách. Určitě postupem času dohledám i rok, kdy jsem na téhle projížďce byl, co vím určitě, že k dispozici byl motorový vůz M240.0 (neboli Singrovka) a s jízdou pomáhala T211.0 – doufám, že jsem trefil typy. Co bylo hodně zajímavé, že se tehdy jelo nejen na seřaďovací nádraží na Žižkově, ale i vlečkou z holešovického nádraží do Jankovcovy ulice, tehdy tam ještě byly koleje. Bohužel, digitální fotoaparáty tehdy byly ještě hudbou budoucnosti nebo asi jen výsadou těch privilegovanějších, v mém se po čtyřech snímcích „kousl“ film. Ale s ohledem na obrovskou sílu fotografujících určitě někdo obrázky má. Z toho, co jsme tehdy objeli, jsou některé pasáže nenávratně pryč.

Vložit komentář

Text komentáře: