Zdravím všechny přítomné i později přítomné.
Vzpomínám si na akci Po pražských vlečkách a spojkách. Určitě postupem času dohledám i rok, kdy jsem na téhle projížďce byl, co vím určitě, že k dispozici byl motorový vůz M240.0 (neboli Singrovka) a s jízdou pomáhala T211.0 – doufám, že jsem trefil typy. Co bylo hodně zajímavé, že se tehdy jelo nejen na seřaďovací nádraží na Žižkově, ale i vlečkou z holešovického nádraží do Jankovcovy ulice, tehdy tam ještě byly koleje. Bohužel, digitální fotoaparáty tehdy byly ještě hudbou budoucnosti nebo asi jen výsadou těch privilegovanějších, v mém se po čtyřech snímcích „kousl“ film. Ale s ohledem na obrovskou sílu fotografujících určitě někdo obrázky má. Z toho, co jsme tehdy objeli, jsou některé pasáže nenávratně pryč.
23.12.2020 at 20:14
V tom starém článku se píše, že provoz se celé roky naštěstí obešel bez mimořádných událostí – bohužel to není úplně přesné:
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=795735.jpg&httpref=/
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=796428.jpg&httpref=/
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=795739.jpg&httpref=/
Fotky jsou z Kájova a z Budějický točny.
26.1.2021 at 15:25
Zdravím všechny přítomné i později přítomné.
Vzpomínám si na akci Po pražských vlečkách a spojkách. Určitě postupem času dohledám i rok, kdy jsem na téhle projížďce byl, co vím určitě, že k dispozici byl motorový vůz M240.0 (neboli Singrovka) a s jízdou pomáhala T211.0 – doufám, že jsem trefil typy. Co bylo hodně zajímavé, že se tehdy jelo nejen na seřaďovací nádraží na Žižkově, ale i vlečkou z holešovického nádraží do Jankovcovy ulice, tehdy tam ještě byly koleje. Bohužel, digitální fotoaparáty tehdy byly ještě hudbou budoucnosti nebo asi jen výsadou těch privilegovanějších, v mém se po čtyřech snímcích „kousl“ film. Ale s ohledem na obrovskou sílu fotografujících určitě někdo obrázky má. Z toho, co jsme tehdy objeli, jsou některé pasáže nenávratně pryč.