Pošli příspěvek '„Hrotová úvrať“ po deseti letech, aneb Moje otazníky jsou vyřešeny' známému
Vydáno: 7.5.2020Pošli kopii příspěvku '„Hrotová úvrať“ po deseti letech, aneb Moje otazníky jsou vyřešeny' známému

Pošli kopii příspěvku '„Hrotová úvrať“ po deseti letech, aneb Moje otazníky jsou vyřešeny' známému
11.5.2020 at 09:47
Ahoj Honzo,
srdečně zdravím. Článek je úžasný
Hodně zdraví přeje Sandy.
11.5.2020 at 19:40
Tlieskam, úžasná práca! Bol by som rád, keby u nás v Ružomberku niekto takto zdokumentoval vlečky do Textilky v Rybárpoli alebo v celulozkach /Supra, Sólo-teraz Mondi/
18.6.2020 at 02:29
Moc pěkné!
Dneska jsem si na tyhle koleje vzpomněl, takže mě tenhle článek a vůbec že jsou na webu fotky z doby provozu, potěšilo. Mám to dost blízko, ale teda myslel jsem, že se tam přestalo vozit mnohem, mnohem dřív, protože jsem tam nikdy nic jezdit neviděl.
Což mě teda pěkně štve, když byla tolik let šance.
4.7.2020 at 23:01
Dneska jsem se tam byl podívat, ale trošku neplánovaně, takže jsem bohužel měl k focení jenom hodně mizernej telefon a kvalita obrázků je na nic.
https://imgur.com/a/0x1W69j
V létě je to neuvěřitelně zarostlý, trať neprůchodná ani pro pěšáka (v lese pod stromy to místy asi jde, ale kolem přejezdů nebo volně v poli je to, zdá se, neuvěřitelně zarostlé). Na návštěvy je asi nejlepší čas v zimě, když tráva a podobné byliny uschne a leží.
22.7.2020 at 11:53
Dobré předpoledne a dík za příspěvek Jana Olšana. Zima bude lepší, i když stromy zůstanou! Ještě mám dotaz – někdy v roce 1973 (+/- rok) se na nádraží srazily vlaky. Víte o tom něco bližšího? Říkala mi to paní Eliška Pechová (roz. Tchunková) z Kájova. Zdravím srdečně JR
22.7.2020 at 19:14
Dobrý den, ano, to je oblíbené téma mého táty. Zemřel tam tehdy Konrád Miško.
2.10.2020 at 07:08
Ještě po té stopě půjdu, až bude víc času za dlouhých zimních večerů! Zdravím celou rodinu!
7.12.2020 at 17:17
Teď jsem slyšel, že probíhá studie ohledně možnosti stavby cyklostezky (mezi Větřní a Kájovem) v trase téhle trati.
Asi to ještě není definitivní a v případě, že by se to uskutečnilo, to ještě chvilku potrvá, ale jestli to ještě chcete zažít s kolejema, tak asi uděláte dobře, když se podíváte dřív než později.
7.12.2020 at 19:09
jj, už jsem o této „moderně“ slyšel od prof. Radimské.. :-):-)
23.12.2020 at 15:23
V tom článku se píše, že provoz se celé roky naštěstí obešel bez mimořádných událostí – bohužel to není úplně přesné:
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=795735.jpg&httpref=/
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=796428.jpg&httpref=/
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=795739.jpg&httpref=/
Fotky jsou z Kájova a z Budějický točny.
2.1.2021 at 11:53
Zdravím v novém roce a hlásím, že naše skóre se obrátilo ve váš prospěch! 1935 x 1893!!! Štěstí je na straně profíků, ale tu procházku po kolejích doporučuji naplánovat a realizovat včas…
(Pro nezasvěcené: Paní profesorka sleduje počty přístupů čtenářů na tento článek vs. její příspěvek na Wikipedii, na který odkazuji v textu :-))
15.2.2021 at 17:46
Dobrý den!
Nádherná práce, děkuji za to. Jako dítě jsem bývali s rodiči a bratry na prázdniny v Krumlově, u babičky na Plešivci. A chodili jsem přes les pozorovat cvrkot na Hrotové úvrati. Tenkrát tam bylo živo a mašinky s vagonama jezdily sem tam. Dokonce i výpravčího v červené čepici jsme vídávali. Kolikrát já už si na to vzpomněl! Ale nikde jsem nenacházel tak ucelené informace. Takže děkuji, opravdu záslužná práce. A cyklostezka? Tomu se mi moc věřit nechce, kdo by se do těch krpálů plazil. Navíc, dneska je většina lidí pohodlná. Tak spíš aby místo cyklistů pak tudy nejezdily auta… Škoda no, ale mocní tohoto světa přemýšlejí jinak, než my…