Moc hezký článek, díky za něj. Jen oprava k obrázku č. 17: Není na něm raketa N1, ale Eněrgija, výtvor o generaci novější, určený k vynášení raketoplánu Buran a nákladů do hmotnosti až 180 t (2 úspěšné starty, pak konec, a to z důvodu kolapsu SSSR a chybějících peněz – ale stále je „v záloze“). Raketa N1 byla obdoba amerického Saturnu 5 („měsíční raketa“). Absolvovala 4 neúspěšné starty.
Lokomotivy, které táhnout kolos na start, jsou myslím řady 2TE7 – dvojdílná Co’Co‘ + Co’Co‘, 2 × 1470 kW, 2 × 126 t, 140 km/h. S pozdravem Čestmír
Pekné, ale v článku je chybne uvedené označenie lokomotív T699.0 a T699.1, správne je T669.0 a T669.1. Takto by mala lokomotíva max rýchlosť 120km/h. V prameňoch je to už uvedené správne.
11.3.2013 at 14:06
Pěkný článek. Ovšem odkaz na web kosmos.cz je chybně – má být kosmo.cz. 😉
11.3.2013 at 18:52
Moc hezký článek, díky za něj. Jen oprava k obrázku č. 17: Není na něm raketa N1, ale Eněrgija, výtvor o generaci novější, určený k vynášení raketoplánu Buran a nákladů do hmotnosti až 180 t (2 úspěšné starty, pak konec, a to z důvodu kolapsu SSSR a chybějících peněz – ale stále je „v záloze“). Raketa N1 byla obdoba amerického Saturnu 5 („měsíční raketa“). Absolvovala 4 neúspěšné starty.
Lokomotivy, které táhnout kolos na start, jsou myslím řady 2TE7 – dvojdílná Co’Co‘ + Co’Co‘, 2 × 1470 kW, 2 × 126 t, 140 km/h. S pozdravem Čestmír
13.3.2013 at 12:35
Pekné, ale v článku je chybne uvedené označenie lokomotív T699.0 a T699.1, správne je T669.0 a T669.1. Takto by mala lokomotíva max rýchlosť 120km/h. V prameňoch je to už uvedené správne.