Pošli příspěvek 'Krátká zpráva z činnosti Budějovických modelářů (pracujících v N-ku)' známému

Pošli kopii příspěvku 'Krátká zpráva z činnosti Budějovických modelářů (pracujících v N-ku)' známému

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
Rubrika: FOTOGALERIE, Modely Jirky Kubíka, Ze života (reportáže), ZPRÁVY

komentářů 7

  1. Pavel Tvrz napsal:

    Chlapci z Budějic, máte zlaté ručičky. Je to moc pěkný, co pěkný, NÁDHERA, ať se vám stále tak daří.
    Pavel

  2. jiří kubík napsal:

    Vpořádku, to bylo jen malé nedorozumění….Jirka

  3. Jan Merhaut napsal:

    Velmi pěkný sortiment vozidel. Líbí se mi, že se nedělají žádná omezení epochy nebo železniční správy, nevadí že se vedle sebe na kolejišti objeví na jedné straně M131, Hamburčan, a na druhé straně City Elefant, Kyklop, Alex. Že není problém, aby se na kolejišti objevily elektrické lokomotivy a soupravy, ačkoli tam není vrchní vedení. Přeju hodně úspěchů.

  4. jiří kubík napsal:

    Takto postavené modely na kolejiště byly jen kvůli focení. Já třeba mám na kolejišti jen pár stožárů, ale natahovat horní vedení se mi zdá velmi nepraktické a taky v Nku dost nemodelové.

    Jirka

  5. Polabský napsal:

    Moc pěkné!! Detaily na takových mrňousech, nádhera.
    Jen si tak kladu otázku, zdali by na konci kolejí u obrázku 1 neměly být osazeny červené svítilny??
    Pokud je to konec vlakové cesty, jako např. na Masaryčce, tak by se patřilo návěstit stůj.
    Hezký den Všem 🙂 !!

  6. Míra napsal:

    Ahoj, jenom poznámka k Honzovi Merhautovi: Nezaznamenal jsem, že bys na svém kolejišti měl vrchní vedení a mimo Elefanta tam nemáš žádný vlastnoručně zhotovený model – jestli jsem si toho nevšiml na tvém webu, tak se omlouvám, a navíc ty fotky nejdou zvětšit.
    Také přeji hodně úspěchů. Míra

  7. jiří kubík napsal:

    Ahoj všichni, děkuji opět za bouřlivou diskuzi na můj článek. Asi jsem se neodborně vyjádřil slovem „koncové“… Ono to vlastně není, zřejmě by musely koleje končit na nástupišti a budova za ním… Tady ovšem jsou nástupiště i budova vedle a z poslední koleje odbočuje místní trať. Koleje tedy končí v terénu, proto modrá světla. Tuto diskuzi přenechám znalcům a odborníkům, jsem pouze modelář.
    Jirka

Vložit komentář

Text komentáře: