Milý anonyme! Vaše krajně stupidní poznámka sice naprosto nic neřeší, nicméně nebudu ji cenzůrovat ani komentovat, protože mi připadá nicotná stejně jako ohnutý špendlík z babiččiny krabičky. U nás dnes i blb pozná co je překlep a co záměr. Ano, učinil jsem nechtěně drobnou chybu (a už jsem ji opravil), za kterou se ale rozhodně nebudu omlouvat ani vám, ani slovenskému národu. Nicméně, vítám detailnost, s jakou jste se pustil do studia této stati. Přeju hodně zdraví; budete ho v životě nejspíš potřebovat… Jan Hlaváček
Jen pro doplnění: Ludmillu (Ragulina) v měřítku N vyrábí i Brawa, pod katalog. číslem 61005. Mám ji zrovna před sebou na stole – chystám se jí osadit zvukovým dekodérem 🙂
Tak to bych velice přivítal nejen „fotoreportáž“, ale i zkušenosti. Mám ho taky na stole, tak k němu mám zvukový dekodér, ale mašinka je zastrčená kousek vzadu.. :-). Nějak nevychází čas.. Mohu naabídnout minitišťáček na světýlka… hlav
Ahoj, chápu, že vzhledem k provozované modelové velikosti je část o modelech věnovaná hlavně velikoti N. Přesto by stálo za zmínku, že v H0 už dlouhá léta vyrábí „Sergeje“ Gützold v různých provedeních. A ještě si prosím oprav název firmy – správně Tillig (ať Tě zejména Téčkaři neukamenují 🙂 ).
Článek je přehledně napsaný a doufám, že pomůže mnohým tápajícím – oceňuju zejmnéna rozsah uvedených odkazů. Pro příznivce tištěné podoby informací (i když hlavně fotek) doporučuju knihu SERGEJE motorové lokomotivy řady 781(T679.1 a T679.5), která vyšla tuším v r 2009. Michal
6.8.2011 at 22:04
Do konca roku 1992 je odkedy označenie ČSD považované za České státní dráhy? 🙁
Ach ten typický český šovinizmus a nacionalizmus….
11.8.2011 at 22:09
Milý anonyme! Vaše krajně stupidní poznámka sice naprosto nic neřeší, nicméně nebudu ji cenzůrovat ani komentovat, protože mi připadá nicotná stejně jako ohnutý špendlík z babiččiny krabičky. U nás dnes i blb pozná co je překlep a co záměr. Ano, učinil jsem nechtěně drobnou chybu (a už jsem ji opravil), za kterou se ale rozhodně nebudu omlouvat ani vám, ani slovenskému národu. Nicméně, vítám detailnost, s jakou jste se pustil do studia této stati. Přeju hodně zdraví; budete ho v životě nejspíš potřebovat… Jan Hlaváček
5.4.2012 at 16:09
Jen pro doplnění: Ludmillu (Ragulina) v měřítku N vyrábí i Brawa, pod katalog. číslem 61005. Mám ji zrovna před sebou na stole – chystám se jí osadit zvukovým dekodérem 🙂
5.4.2012 at 16:33
Tak to bych velice přivítal nejen „fotoreportáž“, ale i zkušenosti. Mám ho taky na stole, tak k němu mám zvukový dekodér, ale mašinka je zastrčená kousek vzadu.. :-). Nějak nevychází čas.. Mohu naabídnout minitišťáček na světýlka… hlav
6.4.2012 at 08:38
Ahoj, chápu, že vzhledem k provozované modelové velikosti je část o modelech věnovaná hlavně velikoti N. Přesto by stálo za zmínku, že v H0 už dlouhá léta vyrábí „Sergeje“ Gützold v různých provedeních. A ještě si prosím oprav název firmy – správně Tillig (ať Tě zejména Téčkaři neukamenují 🙂 ).
Článek je přehledně napsaný a doufám, že pomůže mnohým tápajícím – oceňuju zejmnéna rozsah uvedených odkazů. Pro příznivce tištěné podoby informací (i když hlavně fotek) doporučuju knihu SERGEJE motorové lokomotivy řady 781(T679.1 a T679.5), která vyšla tuším v r 2009. Michal