Pošli příspěvek 'Historie kolejové dopravy v Německu (XV. díl), aneb Motorové vozy a jednotky DB' známému

Pošli kopii příspěvku 'Historie kolejové dopravy v Německu (XV. díl), aneb Motorové vozy a jednotky DB' známému

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
Rubrika: VARIO, ZPRÁVY

1 komentář

  1. Petr Šimral napsal:

    U jednotek ICE TD se dokonce uvažovalo o doplnění pátého vozu s transformátorem a „bižuterií“ pro systém 15 kV 16,7 Hz. V té době byly většinově nasazeny na rameni Dresden – Nürnberg, kde byla valná část cesty elektrifikována.
    Ale nakonec to bylo zamítnuto, i pro problémy s pojezdem těchto jednotek, které vyvrcholily těžkou nehodou u Gutenfürstu v roce 2002 – lom nápravy (tuším jednotka 019).
    Petr

Vložit komentář

Text komentáře: