Pošli příspěvek 'Magnetické vodivé spřáhlo vyrobené na koleně' známému

Pošli kopii příspěvku 'Magnetické vodivé spřáhlo vyrobené na koleně' známému

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
Rubrika: Analog - digitál, Doplňky, Elektronika, MODELY, Soupravy, TECHNIKA, ZPRÁVY

komentáře 2

  1. Jindra napsal:

    Ahoj, práce je to hezká a obdivuhodná, to je jasné. Já bych se ale zamyslel nad tím, že jsou spřáhla rozdělená na samec a samice, takže je nutné soupravu skládat pokaždé ve stejném směru. Na železnici se často používají konstrukce typu samice napravo, samec nalevo, viz třeba rovný nárazník vpravo, vypouklý vlevo. Potom by se daly vagónky kombinovat „z obou stran“. V minulé hospodě jsem třeba ukazoval kolej z konceptu iTrack, která má také navíc 4 vodiče. Všimni si na obrázku, že je vedle sebe samec a samice.
    http://www.fucik.name/masinky/GeoLine/iTrack_3.JPG

  2. Honza napsal:

    Ahoj, díky za komentář. To je přesně věc, která mě také trochu trápí a jsem si vědom, že přináší určitá omezení. Nápad na řešení mám a je dost podobný konektoru na iTracku (jen by mezi piny byl ještě pár magnetů), ale nejdřív si musím ověřit, jestli materiál dutinek snese hrubší zacházení při obracení orientace zalisovaných pinů bez větší deformace; bez řezání a/nebo lepení, to už se mi jednou neosvědčilo. Na druhou stranu, já většinou mám soupravy jednou sestavené a rozdělávám je jen kvůli čištění nebo opravám, takže mě problém omezení různé orientace vozu v soupravě zprvu nijak nevadil a šlo mi hlavně o vyzkoušení použitelnosti principu. No a když už ta souprava byla jednou rozdělaná…

Vložit komentář

Text komentáře: