Praha hl. nádraží

Představovat hlavní nádraží v Praze je nejspíš zbytečné. Po nedávné rekonstrukci samotného nádraží, dostavbě a modernizace přilehlých tratí a po vydání Jízdního řádu 2010 výrazně nabylo na významu. Byly sem nyní převedeny všechny tranzitní vlaky kategorie EuroCity jedoucí mezi Německem, ČR a Rakouskem, resp. Slovenskem či Maďarskem. Začínají zde a končí také rychlíky mezi Prahou a Děčínem, přijíždí sem mnoho příměstských vlaků. Pražské hlavní nádraží je dnes největším železničním přepravním uzlem v České republice. Během pracovního dne sem přijede nebo odjede přes tisíc vlaků, ráno ve špičce to je každou minutu jeden. (Zdroj: ČD pro vás – magazín ČD, 01/2010)
Chodíme sem s Honzíkem rádi. Vždycky čekáme až přijede Pendolino, projdeme se kolem City Elefanta a pozdravíme Žehličky, pracovité, leč „ošklivé“ (jak tvrdí vnouček) mašinky.

Praha hlavní nádraží

no images were found

Lokomotiva řady 111 E458.1 Žehlička

no images were found

Lokomotiva řady 151 E499.2 – Banán, Princezna

no images were found

Lokomotiva řady 162 Dvojkový-pershing, Bzučák, Patriot

no images were found

Lokomotiva řady 163 E499.3 – Bzučák, Trojkový pershing

no images were found

Lokomotiva řady 363 ES499.1 – Eso, Pershing

no images were found

Lokomotiva řady 682 – Pendolino
Lokomotiva řady 749 T478.1, T478.2 – Bardotka, Zamračená

no images were found

Lokomotiva řady 810 M152.0, M152.5 – Orchestrion, Bafík, Akvárko, Kredenc

no images were found

Lokomotiva řady 854 M296.1, M296.2 – Hydra, Smraďoch

no images were found

Lokomotiva řady 971 – City Elefant

no images were found

Rubrika: FOTOGALERIE, Skutečná železnice

Vložit komentář

Text komentáře: