Nechápu proč se jízdní řády nekonzultují s vnoučky?

Už to možná začíná být stereotyp, ty naše návštěvy „Hlaváku“. Ale když bylo tak škaredě a času málo… Honzík přemluvil rodiče a přijel včera odpoledne na návštěvu. Moc jsem si ho ale neužil, protože jsme schůzovali s partou modelářských dědků nad barvami a barvením. Učil nás Petr Zatřepálek. Dnešní nedělní ráno nás Honzík nenechal dospat a navíc začalo pršet. Depka hned od rána. Tak jsme si zahráli pexesso, prohlédli pár knížek s mašinkami a nakonec jsem stejně hodinu a půl před polednem podlehl nátlaku vnoučka a vydali jsme se vypravovat vlaky na „Hlavák“.

  Pár vlaků samozřejmě přijelo a odjelo, ale jinak tam bylo mrtvo. Ani jediné Pendolino nepřijelo, za což jsem dostal od vnoučka „kartáč“. Jako bych ausgerechnet já vymýšlel jízdní řády. Budu asi muset zavolat tomu Bártovi, co ví všechno, dokud ještě vůbec nějaká státní železnice v Česku existuje, aby zařídil, že v sobotu a v neděli mají na „Hlavák“ přijíždět kvůli vnoučkům každou chvilku Pendolina.
  A proč ne, když dnes může být celé průčelí starobylých ocelových obloukových konstrukcí zastřešení nástupiště číslo 1 až 4 a nástupiště č. 1A o rozpětí 33,3 m a výšce 18 m, jejichž autory byli J. Marjanko a R. Kornfeld 1), zneužito polepením gigantickou reklamou na jakýsi americký film (údajně pro děti), který se možná jisté množině diváků líbí, ale který – protože je to prý „kasovní trhák“, což je zase způsobené masivní inzercí a reklamou, za což se ovšem tvrdě platí těm, co mají „právo moci“, což jsou různí lidé v pozicích ředitelů, generálních ředitelů, kancléřů možná i ministrů, nesmím taky zapomenout na všelijaké přicmrndávače, co se jim vznešeně říká lobbysti, kteří umějí tahat za provázky – je snůškou hloupostí na n-tou.
  Jenže, o tomhle jsem si s vnoučkem povídat nemohl, a tak jsem si jen odplivnul a položil si otázku, kolik asi nosí domů ten pán ve špinavých montérkách, co mezi kolejemi připojuje vagony k lokomotivám. A jeli jsem domů na guláš, který mezi tím uvařila babička.

__________________________

1) Praha hlavní nádraží. Rekonstrukce 1901 – 1909. In: WikipedIa.cz

 

Rubrika: ZPRÁVY

komentáře 2

  1. Honza napsal:

    Ja nejsem DEDEK 🙂

  2. Jarda napsal:

    Zdravím.Moc hezky jste to napsal.Maj“právo moci“.Já zas říkám
    že“jsou u vesla“.Výsledek je ale stejnej.Rád se na vaše stránky dívám.Jen tak dál.Jarda

Vložit komentář

Text komentáře: