Ahoj příteli, nenech se prosím ve své bohulibé činnosti otrávit.
Buď rád, že nepodnikáš ve výrobě, kde Evropská komise zřejmě došla k závěru, že pro každý výrobek je třeba mít nejméně jednu směrnici. A tak tupý úředník sesmolí směrnici, aby ji ještě tupější český úředník tzv. implementoval ve formě nařízení a další ještě tupější úředník následně kontroloval jeho (její, jejich) plnění. A to všechno placeno z našich daní. Ke všemu to „plnění“ těchto nesmyslů nesmírně prodražuje výrobu čehokoliv. No a jelikož toho všeho začínáme mít dost, je třeba, jak správně píšeš, odvést pozornost plebsu někam jinam.
Ono tohle komerčně-akční zpravodajství TV Nova snad nejde brát vážně…?! Nebo se najde někdo s alespoň průměrnou inteligencí kdo jej dobrovolně sleduje a bere jej vážně? Hold to zrovna padlo na eshopy, příště to třeba zase bude reportáž o tom, že se voda ponechaná na mrazu změní na led…
V ČR je ten problém, že slušný člověk vždy dostane na hubu. Jste slušný obchodník? – dříve nebo později se najde nějaká svině, která Vás jakožto Váš zákazník okrade. Jste slušný zákazník? – dřív nebo později narazíte na obchodníka – svini, který Vás obere.
Je to smutné, ale je to tak!
Dávám 101% za pravdu Tomovi. Jak o úrovni „nejsledovanější“ stanice (Honzo, není lepšîm využitím času ležet v 19.30 pod kolejištěm?), tak o lidech a sviních. Jen dodávám, že tyto metody jsou nám denně předváděny a vnucovány z Hradu, Strakovky, parlamentu či od starostů.
Co jsme si zvolili, to máme 🙁
Ahoj Honzíku, nenech se otrávit a popřípadě to udělej jako já – zbav se televize. Už víc jak šest let ji nemám a taky žiju…
O tý kampani co tu popisuješ jsem se tak nebýt Tebe vůbec nedozvěděl. Jinak ale máš ve spoustě věcí pravdu, sám bych mohl vyprávět o vrácených objednávkách, těžké komunikaci apod. Naštěstí můj sortiment je téměř 100% modelářský, takže těch problémových lidí jsem zažil celkem málo. Ale podle hesla důvěřuj a prověřuj, když mi přijde objednávka od nového klienta, tak využívám přítele Googla a někdy dotyčného překvapím dotazem na telefon (jehož číslo mi do formuláře na e-shopu nedal) s požadavkem na ověření objednávky….
3.6.2012 at 13:56
Ahoj příteli, nenech se prosím ve své bohulibé činnosti otrávit.
Buď rád, že nepodnikáš ve výrobě, kde Evropská komise zřejmě došla k závěru, že pro každý výrobek je třeba mít nejméně jednu směrnici. A tak tupý úředník sesmolí směrnici, aby ji ještě tupější český úředník tzv. implementoval ve formě nařízení a další ještě tupější úředník následně kontroloval jeho (její, jejich) plnění. A to všechno placeno z našich daní. Ke všemu to „plnění“ těchto nesmyslů nesmírně prodražuje výrobu čehokoliv. No a jelikož toho všeho začínáme mít dost, je třeba, jak správně píšeš, odvést pozornost plebsu někam jinam.
3.6.2012 at 14:02
Ono tohle komerčně-akční zpravodajství TV Nova snad nejde brát vážně…?! Nebo se najde někdo s alespoň průměrnou inteligencí kdo jej dobrovolně sleduje a bere jej vážně? Hold to zrovna padlo na eshopy, příště to třeba zase bude reportáž o tom, že se voda ponechaná na mrazu změní na led…
V ČR je ten problém, že slušný člověk vždy dostane na hubu. Jste slušný obchodník? – dříve nebo později se najde nějaká svině, která Vás jakožto Váš zákazník okrade. Jste slušný zákazník? – dřív nebo později narazíte na obchodníka – svini, který Vás obere.
Je to smutné, ale je to tak!
3.6.2012 at 14:51
Dávám 101% za pravdu Tomovi. Jak o úrovni „nejsledovanější“ stanice (Honzo, není lepšîm využitím času ležet v 19.30 pod kolejištěm?), tak o lidech a sviních. Jen dodávám, že tyto metody jsou nám denně předváděny a vnucovány z Hradu, Strakovky, parlamentu či od starostů.
Co jsme si zvolili, to máme 🙁
27.6.2012 at 03:23
Ahoj Honzíku, nenech se otrávit a popřípadě to udělej jako já – zbav se televize. Už víc jak šest let ji nemám a taky žiju…
O tý kampani co tu popisuješ jsem se tak nebýt Tebe vůbec nedozvěděl. Jinak ale máš ve spoustě věcí pravdu, sám bych mohl vyprávět o vrácených objednávkách, těžké komunikaci apod. Naštěstí můj sortiment je téměř 100% modelářský, takže těch problémových lidí jsem zažil celkem málo. Ale podle hesla důvěřuj a prověřuj, když mi přijde objednávka od nového klienta, tak využívám přítele Googla a někdy dotyčného překvapím dotazem na telefon (jehož číslo mi do formuláře na e-shopu nedal) s požadavkem na ověření objednávky….