Tak to je fakt dobrý nápad, škoda, že na to už někdo nepřišel dřív, silnice už mám skoro hotové! No co se dá dělat, určitě to využije spousta dalších! brejsak
Ha, ha, Brejšáku. Zítra ti přivezu ukázat vzorky dlažby, abys ještě víc záviděl, co umíme my staříci z metropole :-).
A pro Aleše mám informaci, že od nynějška nebudu dělat nic jiného než razítka na kočičáky s vědomím toho, že konečně zbohatnu! A musím sebou hodit, než zase někdo opráskne můj nápad a bude ho nabízet v nějakém n-, tt- či jiném šöpu a vydávat ho za svůj projekt.
A nyní vážně: Pokud by opravdu někdo měl zájem, tak až s Pavlem upravíme předlohy na rozumné šířky vozovek, a dejme tomu v rozumných měřítcích (znalci vědí, o který mluvím), tak jistě nebude problém vyhovět individuálním zakázkám… Nevylučuju, že nabídka se časem objeví v N-šopíku… Díky za zájem, hlav.
Já teda dělám techniku v 1/72, ale teď jsem dělal diorámu květen 1945 Praha, kde jsem dělal kostky do oblouků a jednoduše jsem si udělal řídkou sádru a těsně před uplnym zaschnutím jsem si podle víčka od spreje načmáral rydlem ty oblouky po cca 2 mm, pak jsem jen do oblouků dorýsoval mezery mezi kostkami, pak kartáčkem odmetl zbytky po rytí a ještě dokud to ještě nebylo zvrdlé, tak jsem to párkrát přejet dlaní, aby se dlažba uhladila. Zaschlou sádru jsem pak natřel penetrací, pak šedou barvou, přetřel černou, kterou jsem pak utřel toaleťákem, aby zůstala jen ve spárách a – vznikla parádní dlažba. Vytvoření plochy 10*40 cm mi netrvalo určitě víc jak 30 min., v porovnání se zbytkem práce to bylo nakonec to nejmenší, i když jsem se toho zprvu bál… Myslím, že sádra je v tomhle asi celkem dobrej materiál…
11.3.2012 at 13:11
Tohle je dost dobrý.
12.3.2012 at 14:36
Tys to vychytal, to je výbornej nápad!! Ještě to patentovat. Jsi prostě jednička.
12.3.2012 at 20:30
Tak to je fakt dobrý nápad, škoda, že na to už někdo nepřišel dřív, silnice už mám skoro hotové! No co se dá dělat, určitě to využije spousta dalších! brejsak
12.3.2012 at 21:34
Vypada to na vybornu vecicku, nedalo by sa to vyrobit i pre nas menej sikovnych – mooooc by sa mi to zislo.
12.3.2012 at 23:52
Ha, ha, Brejšáku. Zítra ti přivezu ukázat vzorky dlažby, abys ještě víc záviděl, co umíme my staříci z metropole :-).
A pro Aleše mám informaci, že od nynějška nebudu dělat nic jiného než razítka na kočičáky s vědomím toho, že konečně zbohatnu! A musím sebou hodit, než zase někdo opráskne můj nápad a bude ho nabízet v nějakém n-, tt- či jiném šöpu a vydávat ho za svůj projekt.
A nyní vážně: Pokud by opravdu někdo měl zájem, tak až s Pavlem upravíme předlohy na rozumné šířky vozovek, a dejme tomu v rozumných měřítcích (znalci vědí, o který mluvím), tak jistě nebude problém vyhovět individuálním zakázkám… Nevylučuju, že nabídka se časem objeví v N-šopíku… Díky za zájem, hlav.
14.3.2012 at 07:36
Tak si ma mozte evidovat ako zaujemcu, staci sa mi potom ozvat na mail. Dakujem
4.9.2012 at 19:58
Já teda dělám techniku v 1/72, ale teď jsem dělal diorámu květen 1945 Praha, kde jsem dělal kostky do oblouků a jednoduše jsem si udělal řídkou sádru a těsně před uplnym zaschnutím jsem si podle víčka od spreje načmáral rydlem ty oblouky po cca 2 mm, pak jsem jen do oblouků dorýsoval mezery mezi kostkami, pak kartáčkem odmetl zbytky po rytí a ještě dokud to ještě nebylo zvrdlé, tak jsem to párkrát přejet dlaní, aby se dlažba uhladila. Zaschlou sádru jsem pak natřel penetrací, pak šedou barvou, přetřel černou, kterou jsem pak utřel toaleťákem, aby zůstala jen ve spárách a – vznikla parádní dlažba. Vytvoření plochy 10*40 cm mi netrvalo určitě víc jak 30 min., v porovnání se zbytkem práce to bylo nakonec to nejmenší, i když jsem se toho zprvu bál… Myslím, že sádra je v tomhle asi celkem dobrej materiál…