Snad jen námět pro organizátory příštích „poutí“: (Možná, že si to tu někdo z nich přečte.)
Nedaly by se vstupenky do muzea prodávat přímo v historickém vlaku? Stejně všichni cestující jeli do Lužné. Ušetřili by tím spoustu času návštěvníkům, který strávili ve frontě před pokladnou. A taky průvodčího ve vlaku vybavit dostatečnou zásobou mincí, nebo i 100 Kč bankovek – na začátku měl problém s vracením na bankovky větší jak 200 korun. (Lístky na historický vlak se prodávaly přímo ve vlaku.)
Naopak kvituji operativnost ČD (nebývalo to u nich vždy zvykem). Při odjezdu stál v Lužné na peróně nádraží jejich pracovník vybavený přenosným terminálem a přímo tady prodával lístky na pravidelné vlaky.
11.5.2014 at 13:02
Snad jen námět pro organizátory příštích „poutí“: (Možná, že si to tu někdo z nich přečte.)
Nedaly by se vstupenky do muzea prodávat přímo v historickém vlaku? Stejně všichni cestující jeli do Lužné. Ušetřili by tím spoustu času návštěvníkům, který strávili ve frontě před pokladnou. A taky průvodčího ve vlaku vybavit dostatečnou zásobou mincí, nebo i 100 Kč bankovek – na začátku měl problém s vracením na bankovky větší jak 200 korun. (Lístky na historický vlak se prodávaly přímo ve vlaku.)
Naopak kvituji operativnost ČD (nebývalo to u nich vždy zvykem). Při odjezdu stál v Lužné na peróně nádraží jejich pracovník vybavený přenosným terminálem a přímo tady prodával lístky na pravidelné vlaky.