Pošli příspěvek 'Kdo maže, ten jede' známému

Pošli kopii příspěvku 'Kdo maže, ten jede' známému

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
Rubrika: DÍLNA, Materiál

komentáře 2

  1. Ing. Jiří Gruber napsal:

    Dobrý den, se zájmem jsem si přečetl Váš příspěvek. Mohu potvrdit, že s kvalitou olejů značky UHRENÖIL (býv. NDR) to není (či nebylo) zas až tak špatné. Jsem již v důchodu, ale dřív jsem pracoval v jemnomechanické dílně jedné velké ocelářské firmy. Všechny přístroje jsme ošetřovali oleji této značky a nikdy nevznikly problémy z titulu namázání nevhodným olejem. A to byly přístroje umístěny většinou ve velmi nevhodném prostředí. Nevím jak je tomu dnes, ale této značce bych věřil. Odborníci se nezabývají politickými hrátkami, a myslím si, že Němci byli vždy na mechaniku skvělí. A to za jakékoliv doby.
    Hodně štěstí v modelaření, Jiří G.

  2. hlav napsal:

    Děkuji pane inženýre za Vaši vynikající recenzi. Německé modelářské firmy k nám dnes dodávají několik druhů „modelářských olejů“, ale amatér nemá šanci zjistit, kdo je jejich výrobcem, jiným slovy, jaká je jejich skutečná kvalita. Ostatně, to platí o veškerém zboží, které jakoby pochází z EU, ale ve skutečnosti pochází kdoví odkud. Prznění věhlasných značek, podle kterých jsme dříve poznali zda-li se jedná o kvalitu nebo „šunt“, pokračuje v nebývalém tempu. A dokonce i vlastníci těchto značek klopí uši, protože kdyby to nedělali, tak je rovnou převálcují Asiati. Chudák zákazník a spotřebitel. Pokud jde o zmíněné oleje zn. Uhrenöil, vsadil jsem na dodávku od velkoobchodníka s díly pro hodináře, kde mi jaksi samo sebou vychází, že hodinky snad ani nemohou běhat, kdyby byly namazané třeba spáleným fritovacím olejem (že na ten sajrajt jezdí diesely Mercedes-Benz je otázka jiná). A možná, že pro všechny hodináře v Evropě stačí jediný zapomenutý barel, který někdo zachránil pro budoucnost. Těch pár kapek oleje, co takový hodinář nebo modelář spotřebuje za život, asi opravdu není v součtu o hektolitrech. Kdyby tomu tak bylo, tak už se určitě v Česku našel nějaký tunelář, který by na tom narejžoval jmění, jako ti lupiči s LTO, podporovaní otci-privatizátory a synky-vládními rozkradači.

Vložit komentář

Text komentáře: